Support

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Hiervoor moeten de producten ongebruikt en in originele staat zijn. Om uw bestelling terug te sturen kunt u dit retourformulier invullen, printen en bij het retourpakket voegen. Zonder dit retourformulier kunnen wij uw retour helaas niet afhandelen. We kunnen geen producten omruilen. Als wij uw retour binnen hebben, storten we uw aankoopbedrag terug op de rekening waarmee u betaald heeft.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Het kan helaas gebeuren dat onze bevestigingmail terecht komt in uw spam-inbox of dat de mail door technische mankementen niet bij u aankomt. Wij raden u aan om eerst uw spam-inbox te controleren voor u ons contacteert. Mocht ook daar geen bevestigingsmail te zijn ontvangen, neem dan gerust contact met ons op en wij lossen het samen met u op.

Welke maat kan ik het beste bestellen?

Onze producten vallen kleiner uit dan dan gemiddeld. De maten zijn beschreven in onze maattabel per leeftijd samen met de breedte, lengte en mouwlengte per product. 
Een voorbeeld: als er 12-14 (152-164) staat, is 12-14 de maat die kinderen met die leeftijd gemiddeld het vaakst kopen en 152-164 zijn de standaard Nederlandse confectiematen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen altijd alles zo snel mogelijk te verzenden. In ons verzendbeleid leest u dat we 3-9 werkdagen verwerkingstijd nodig hebben en daarna 1-3 werkdagen verzendtijd. We werken met externe partijen waardoor we u geen 100% garantie kunnen geven dat uw pakket alsnog niet later dan deze schatting kan worden bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per bestelling, afhankelijk van of het door de brievenbus past en wat de grootte is van het pakket. De verzenkosten worden automatisch berekend en zijn te zien zodra u uw adresgegevens heeft ingevuld.

Ik heb een product ontvangen met schade

Heeft u een incompleet, defect of kapot product ontvangen dan is dat al erg vervelend, we lossen het graag zo snel mogelijk voor u op. Neemt u alsublieft contact met ons op per mail (merchandise@weareera.com). Stuur een email met beschrijving en een foto van het probleem. We zorgen dan voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Alle bestellingen zijn definitief zodra er betaald is. U kunt proberen om binnen 24 uur contact op te nemen via het contactformulier, vermeld hierbij uw ordernummer, wellicht kunnen we nog voordat de producten bedrukt worden  een aanpassing doen, enkel geven wij geen garanties.